Nie otrzymałem kodu zwrotnego / przedmiotów / rangi

Uwaga! Gdy dokonujemy jakiegokolwiek zakupu, musimy być na serwerze (spawn/lobby). Zależnie od operatora / zasięgu, kod może dojść w ciągu nawet godziny! Jeśli kod nie doszedł, można złożyć reklamację TUTAJ. Jeśli otrzymaliśmy kod, wpiszmy go w odpowiednim polu (na stronie, gdzie zamawialiśmy usługę) - następnie powinniśmy otrzymać to, co chcieliśmy. Jeśli ranga nie została zmieniona lub nie mamy nowych sojuszników, wyjdźmy z serwera, poczekajmy chwilę i wejdźmy. Jeśli nic się nie dzieje, poczekaj dłuższy czas lub zgłoś to administracji (na serwerze lub Skype - xmisiecon).


Nie mogę dołączyć do gry na serwerze HPM

Spróbuj uruchomić ponownie grę, komputer. Jeśli problem nadal występuje - zresetuje router i zaktualizuj jego konfigurację. W ostateczności wyłącz modem na minimum 10 sekund, a potem go włącz.

Spróbuj także otworzyć konsolę (użyj kombinacji klawiszy Windows + R), następnie wpisz cmd - po wyświetleniu się konsoli wpisz: ipconfig flushdns - powinno pomóc. Jeśli nawet to nie działa, w ostateczności połącz się używając alternatywnych adresów (patrz: zakładka START > INFORMACJE).

 

Serwer jest darmowy? Wymagane jest konto premium?

Gra na serwerze jest darmowa, lecz mamy usługi dodatkowe i opcjonalne, które możemy zakupić - przez co serwer będzie dłużej funkcjonował. Dziękujemy za wszystkie dotacje! Serwer jest dla wszystkich graczy - Premium oraz Non-Premium!

 

Mam inny problem

Wszystkie problemu prosimy zgłaszać na forum, na serwerze lub w ostateczności nawiąż kontakt z administratorami.

 

REKLAMACJA POD TYM ADRESEM:

https://ssl.homepay.pl/reklamacje/